Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Aduan BaruIndeks Kepuasan PelangganSemakan AduanTatacara Aduan SMSSTARS Login


Misi & Visi


DASAR KUALITI

Kami adalah komited dalam perkhidmatan dan layanan yang berkualiti dan berdedikasi dalam pemyelesaian kes-kes aduan yang membawa hasil yang adil dan saksama.


VISI

Menjadi sebuah pusat pengurusan aduan awam negeri yang terunggul serta menyumbang ke arah mengujudkan Perkhidmatan Awam yang cekap dan cemerlang.


MISI

Berkhidmat kepada masyarakat dalam menyelesaikan aduan mengenai ketidakcekapan dan penyelewenggan dalam Perkhidmatan Awam secara adil dan berkesan serta menyumbang ke arah mempertingkatkan kualiti Perkhidmatan Awam.



 



BAHAGIAN KORPORAT

      Pejabat SUK Negeri Selangor,
      Tingkat Bawah, Bangunan SSAAS
      40503 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

      Tel : 03-55447172
      Fax : 03-55447299 / 03-55135569
      E-mel : aduan@selangor.gov.my
      Website : www.selangor.gov.my