Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Aduan BaruIndeks Kepuasan PelangganSemakan AduanTatacara Aduan SMSSTARS Login


Piagam Pelanggan


Iltizam kami ialah untuk:

Menjadikan Bahagian Korporat sebagai bahagian yang terbaik bagi selaras dengan visi dan misi kerajaan negeri dalam memenuhi kehendak pelanggan.

Kami berjanji akan,

  • Memberi perkhidmatan yang berintegriti, mesra, cekap dan berkualiti.
  • Melayani setiap pengadu yang hadir ke pejabat dalam tempoh 5 minit setelah kehadiran mereka.
  • Memberi akuan terima kepada pengadu dalam tempoh 1 hari bekerja.
  • Memanjangkan aduan kepada jabatan/agensi di bawah Pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor dalam tempoh 3 hari bekerja.
  • Memberikan maklumbalas  aduan kepada pengadu dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja selepas menerima maklumbalas lengkap daripada Jabatan/Agensi.
  • Menyediakan laporan bagi kes-kes aduan yang memerlukan siasatan dalam tempoh 7 hari bekerja selepas siasatan dijalankan.

 



BAHAGIAN KORPORAT

      Pejabat SUK Negeri Selangor,
      Tingkat Bawah, Bangunan SSAAS
      40503 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

      Tel : 03-55447172
      Fax : 03-55447299 / 03-55135569
      E-mel : aduan@selangor.gov.my
      Website : www.selangor.gov.my